Click me :)

Thursday 26 March 2020

TEMPOH PKP YANG MEMBERI ERTI

Harini dah 9 hari larangan keluar rumah disebabkan penularan virus covid19.
Aku macam biasa aja sebab aku pun masih dalam tempoh edah. Sama macam orang lain. Tak boleh keluar suka2 melainkan mencari barang keperluan. Memang tak terkesan langsung..
Pepagi ni routin aku .. mengemas meja depan yg penuh dgn makanan yg masih dibiarkan dari malam. Membasuh pinggan mangkuk. Membasuh baju. Dan tiba masa untuk menyihat kan badan pulak. Naik katil ceragem. Jom2.. best ni. Aku beli dulu khas utk arwah yg sakit jantung. Kini dia dah tak ada jadi aku anak beranak pulak yg tak miss guna bergilir2.
Siap pun sesi kali ni. Dengan mode no 5 khusus utk anti bodi. Maklum lah dengan situasi sekarang antibodi utk aku yg dah tua adalah perlu diutamakan..
Pepagi td dah telan benda alah ni.
Vitalea.. suppliment konon nya. Boleh lah dari tak ada.

Jom2 lepas ni kita ber dhuha pulak.
Asyik fikir dunia akhirat pun kena dilaksanakan.
Ok... sini dulu. Nanti cerita lagi.
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment