Click me :)

Wednesday 17 April 2013

Celaru

Panas nya hari ni.... Baru aku perasan air cond tak berfungsi...apasal lah air cond ni...hari tu kan dah di betulkan..RM21,000.00 tuu... Kontraktor dah panggil tapi belum sampai lagi...
Hari ni banyak sangat perkara2 berbangkit tentang pilihanraya...entahlah bukan tak nak membantu tapi aku tiada kebenaran utk membantu... Lebih2 lagi bila pilihanraya punya urusetia sendiri...duit dlm peti besi ada berjumlah RM10,000.00 lebih..iaitu duit deposit calon pilihanraya...sepatutnya mesti masuk hari ni jugak sbb pungutan semalam.. Mengikut AP69....tapi lebih ramai yg pandai dari yg pandai jadi aku lepas tangan...malas nak campur... Biarlah mereka..asal jgn bermasalah kemudian hari dan last2 aku yg kena selesai...memang hangin aku masa tu...
Hari ni aku buat bajet hasil....dah penoh aku rasa otak aku ni fikir tu fikir ni sampai nak buat kerja sendiri pun dah tak dapat nak fikir... 30/4/2013 mesti siap. Mudah2an akan siap sebagaimana dirancang....
Petang ni aku ke Kluang anta borang mohon tanah felcra di Paloh...minta Maznah JKR tolong bayarkan.. Insyallah kalau ada rezeki.....pastinya pencen nanti boleh usahakan....
Malam ni kenapa panas sangat...aku buat karipap untuk tempahan azie...macam terbakar rasa badan...uuuiittt..tgh mlm aku tak pernah terfikir nak mandi tapi malam ni aku mandi... Sejuk sikit.
Mata pun semakin layu...apalagi bammm...selamat malam.

No comments:

Post a Comment