Click me :)

Saturday 20 April 2013

MIMPI

Malam tadi aku mimpi entah apa2...bangun tido pagi2 gelak sendiri. Aku cuba ingatkan mimpi aku...masih segar ingatan aku pada mimpi itu....uhhh selalunya jarang sangat aku ingat mimpi2 sebelah malam..tapi kali ini boleh ingat pulak...ok aku nak cerita ni apa punya merepek mimpi aku...
Aku dengan kawan baik aku naik motor...aku yang bawak...terer tak terer sebab kalau kat alam nyata aku langsung tak pandai naik motor....dan jugak bab2 motor ni memang out...aku merempit ni rasanya macam dekat Johor Bahru..tempat aku cari makan satu masa dulu....bawak punya bawak sampailah satu u-turn...aku pun pusinglah ala2 mat rempit tuu....tak pernah fikir apa jadi dengan kawan aku kat belakang....sampai satu tempat yg nak dituju...aku tak tahu kat mana...tapi macam kat rumah arwah bapa mertuaku...rumah arwah ni kat Ayer Hitam tau...punyalah jauh aku merempit...padahal tadi kat Johor Bahru...bila aku tengok belakang je kawan aku tak ada...sudah!!!...aku pun call dia..tanya dia tercicir kat u-turn tadi ke?...dia kata ya...hahaha. Aku pun cakaplah tunggu aku..nanti aku ambil dia kat sana...tapi apa punya bangang aku bukan pergi ambil dia tapi aku merayau entah kat mana...aku sendiri tak tahu. Dah macam kat alam bunian...aku jumpa sorang makcik kat satu kampung....lepas tu jalan lagi lagak macam dah biasa kat tempat tu..akhirnya baru aku terjumpa kawan aku tadi kat satu restoran...lagi pelik bila restoran ni macam kat Ampang tempat aku makan ayam penyet satu ketika dulu...aku tengok tangan kawan aku ada kesan lebam akibat jatuh tadi...rupanya dia dah pergi kelinik sendiri... Ya Allah aku istifar panjang...
Terjaga dari tidur aku gelak sorang....panjang mimpi aku dari malam sampai pagi....

No comments:

Post a Comment