Click me :)

Tuesday 16 April 2013

TIBI

Hari ini hari kedua aku kena anta sample kahak ke hospital... Punyalah susah nak keluarkan kahak pagi2... Kalau tak ada apa2 batuk mcm nak rak...tapi bila bab doktor suruh boleh ke kahak tak ada...
Sampai hospital terus ke klinik dada...masukkan sample dlm tong yg dah disediakan.. Terimakasih nurse.....peramah jugak nurse ni....ya lah kita kan sama2 kakitangan kerajaan...
Sampai ofis terus buat kerja...member whatsapp aku ajak minum...aku pun tekan2 perut..oop memang lapar..aku ok jer...lepas makan mulakan kerja semula.
Hari ini boss secara tiba2 minta aku terima wang deposit calon pilihanraya...maklumlah aku kan kanan kewangan...pastinya aku yg lebih layak menguruskannya...tapi mukin salah juga anggapannya kerana dlm soal pilihanraya jawatan dlm pejabat tak ada kena mengena dgn sapa yg patut mengurus kewangan pilihanraya...
Jadilah pertelagahan disini...apa pun aku tak kesah pasal ni semua...
Pucuk dicita ulam mendatang... Alhamdulillah aku serahkan kpd yg sepatutnya.. Hari ni memang aku rasa mcm kalut semacam org2 pejabat nih....relax lerr beb.
Dah tengahari...jom kita balik makan di rumah...tapi aku kena beli lauk dulu untuk hidangan kami..sampai rumah lain pulak cerita... Teringat nak goreng karipap utk kawan2 di pejabat...
Last2 lambat naik ofis...tapi Alhamdulillah dapat jgk tempahan utk esok dan hari jumaat.
Ini karipap aku....org kata sedappp....

No comments:

Post a Comment