Click me :)

Tuesday 25 May 2010

SERABUT

Hari ini aku rasa semacam je.. macam ada yang tak kena dalam hidup ku..dah gaji tapi hati masih tak puas. Banyak yang nak ku bereskan. Itu ini itu ini....owh masih tak cukup. Tak apa rezeki ada dimana-mana..yang pasti mesti rajin usaha.' Allah Maha Mengetahui"
Seharian ku menghabiskan tugasku tanpa sebarang masalah..staff dibawah ku juga menjalankan sepenuh tanggungjawab yang diberikan... owh kalian amat istimewa bagi ku. apakan daya sampai masa aku terpaksa tinggalkan kamu semua....heeee
Sebelah petang aku sempat kekedai membeli susu dan teh....buat air di pentri bilik ku...minum ramai2 cicah biskut hup seng...hahaha sedapnya.
Hari ni ada perlawanan bola tampar antara pasukan pejabat ku..kategori wanita..Aku tidak ketinggalan menyertainya...aduss tanganku ini sudah lama tak pekena bola...sakittttt..keputusan pasukanku kalah straight set...balik aku tak rasaa hampa pun sebab bagiku main untuk suka-suka....saje untuk kumpul dengan kawan2. Esok lusa aku tak dapat bersama macam ni lagi...sedihnya.
Malam aku keluar ke bank bank'in kan duit anakku...terus ke kedai alat2 pancing..esok suamiku ada program kekelong di Pt Jawa dengan kawan2nya. Tinggal lah aku keseorangan lagi..tak mengapa asalkaan dia hepi dan seronok.
Makan di bubur ayam...sedap dan tak menghampakan. Keadaan hari ini tak begitu enak walau pun tak ada apa kejadian atau perasaan hampa yang melanda..cuma aku masih menjalani tempoh2 usangnya umur ku ini dalam keadaan yang samar dan malap.. hmmmmm.
Selamat malam dan selamat tinggal hari selasa yang muram.

No comments:

Post a Comment